·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Mart 2020 15:24 Kitabın ilk sayfalarında çocuk kitabı mı diye düşündüğüm ve acaba bıraksam mı bırakmasam diye ikilemde kalmıştım. Ama sayfalar ilerledikçe aslında bu kitabın bir insan kitabı olduğunu anladım. Elimizde ki en değerli sermayelerden biri olan zamanı nasıl boşa harcadığımızı ve hor kullandığımızı en temel düzeyde, herkesin anlayabileceği şekilde anlatan bir yapıt.