Puan vermedi·207 syf.····Okunma: 18 Mart 2020 12:47 Ahmed Arif’in Leyla Erbil’e yazdığı mektuplardan oluşuyor kitap. Ahmed Arif’in Leyla’ya aşık olduğunu biliyordum. Bu yüzden kitaptaki mektuplarda daha fazla aşk bekliyordum ama maalesef bunu bulamadım. Bu da beni biraz hayal kırıklığına uğrattı açıkçası. Ahmed Arif’in yaşadığı olayları anlatırken tepki olarak küfür etmesi çoğu yerde sansürlü olarak yazılmıştı ama bazı yerlerde gizlenmemişti. Kitaplardaki küfürler beni çok rahatsız ediyor açıkçası.
Mektupları okurken Leyla Erbil’in Ahmed Arif’e yazdığı mektupları gözüm aradı hep. Sanki bir sonraki mektup Leyla’dan yazılmış da onu okuyacakmışız gibi hissettim kitabı okurken. O mektupların da kayıtları olsaymış çok güzel olurmuş aslında.