Puan vermedi·299 syf.····Okunma: 16 Mart 2020 23:58 Tarık Tufan kalemiyle yeni tanışan biri olarak ilk okuduğum kitabı.
İçimizden geçen, bizi yiyip bitiren şeyleri geride bırakmayı çok güzel anlatan bir kitap. Ne zaman sırtımızdaki yükleri atabiliriz, ne zaman geçmişimizin travmalarından kurtulabiliriz sorularına cevap olacak nitelikte bir öykü.
Okurken yavaşça ve sindirerek gitmek ve güzel cümleleri durup durup düşünmek isteseniz de bir yandan da olayın gidişatı sizi meraka sürüklüyor.
Sonunda kitap bittiğinde, çok tatlı bi his kalıyor insanda.
İlk kez okumama rağmen yzarın bu kitabı beni fazlasıyla tatmin etti.
Ne ağır edebiyat, ne yavan kurgu. Her şey çok dozunda.