6/10
·368 syf.··
2016 21. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Şubat 2016 00:00
Taş Meclisi, yazarın ikinci kitabı. Kitap biraz yavaş başlasa da sıkıcı ya da kötü değildi, sadece temposu düşük olaylar biraz basitti, ilerleyen sayfalarda hızlandı mı? Hayır, son 50 sayfa dışında durgundu diyebilirim. Kitapta gizem ögelerine baya yer verilmişti. Taş Meclisi güzel bir kitap olsa da özellikle de Grangé için biraz yetersiz buldum. Kötü bir kitap değil ama önereceğim ilk Grangé romanlarından da değil. Daha fazlası için; yorumatolyesi.blogspot.com/2016/02/tas-mec...
Taş MeclisiJean-Christophe Grangé · Doğan Kitap · 20189,7bin okunma
·
1 +1'leme
·
181 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Esma T
Gönderi Sahibi
Filmini izlemedim, kitaptan sonra da hiç izleyesim gelmedi. Siyah Kan ve Şeytan Yemini'ni henüz okumadım ve merak ediyorum.
sevemedim şu kitabı , filmini de öyle. Dediğin gibi yetersiz bence de. Yazarın en çok şeytan yemini ve siyah kan romanını beğenmiştim.