Biraz uzun ama üşenmeden ,bırakmadan sindirerek sabırla okumanızı öneriyorum
Toplumda gün yüzüne çıkmamış ,dile gelmeyen aslında birçoğumuzun belkide bir yerlerden duyduğu sessizce konuşup üstünün kapatıldığı bu içler acısı durumun titiz çalışmalar sonucu kitaba yansıtılmış hali. Yüzleşmesi sindirebilmesi zor bir kitap bazen bir olayı okuyup sadece günlerce onu düşündüğüm anlamaya çalıştığım zamanlar çok oldu,ensest hakkında çok az şey bildiğimi aslında küçükken bı çok şeyi bende farkında olmadığımı anladım, okurken keşke birer kurgu olsaymış bunlar dediğim çok zamanlar oldu.Bakış açınızı değistirecek sizde farkındalık yaratacak bir çalışma , okuduktan sonra çevrenizdekilerinde bu kitabı okumasını bunları görmesini bilmesini isteyeceksiniz.
Herkes okumalı okutmalı çocuk çocuk kalmalı