Gerçekten sürükleyici bir kitaptı... Bitmesin istedim. En azından öyle bitmemeliydi ama büyüleyici buldum. Yaşlı kadının çektiği zorluklar ve torununa beslediği sevgi beni çok çok çok etkiledi. Ve bu kitap bana çok şey kattı. Yazarın yüreğine sağlık.