·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2020 14:49 Yetim ve öksüz bir çocuk "Eren", karısını cok seven bir profesör "Behram". Cinayetler, cinayetleri çözmeye çalışan bir polis "Merih". Psikolog bir kadın "Güneş". Kuantum fiziği, zaman yolculuğu, çözülemeyen cinayetler. Kurgusunu çok başarılı buldum. Olay geçişleri güzeldi. Hele Son bölümdeki kurgu muhteşemdi. Bitmesin istedim, bilmek istedim. Devamında neler olacak çok merak ediyorum. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Beklediğimden çok çok başarılı buldum ve sevdim. Yabancı film tadında bir kitaptı.
#alinti
Tek bir canlıya bile olsa gerçekten aşk besleyememiş insan ne için yaşardı ki?
-Ateşin önünde üç kelebek vardı. Birincisi ateşe yaklaştı ve "Ben aşkı bilirim..." dedi. İkincisi ateşe kanadını değdirdi ve "Ben aşkın nasıl yaktığını bilirim...." dedi. Üçüncüsü kendini ateşe attı ve kül oldu. Aşkın ne olduğunu ondan başkası bilmiyordu...