Açlık Oyunları serisi en sevdiğim kitap serisi. Bu kitap beni resmen büyüledi. Katniss Everdeen i bir bakıma kendime de benzettiğim için açık ara en sevdiğim karekter. Kitabın konusu özetle şu: Panem ülkesini Capitol ve mıntıkalar oluşturuyor. Her sene Açlık Oyunları isimli bir oyun (daha çok yarışma gibi= düzenleniyor. Bu oyunda her mıntıkadan iki haraç seçilip arenaya götürülüyor. Arenada tek bir kişi hayatta kalıyor. Bu kişi oyunun kazananı oluyor ve ona bir servet veriliyor. Kitapta Katniss ve Peeta nın galibiyeti anlatılıyor.
SPOİLER
Kitabın her bölümünü çok sevdim ancak en sevdiğim bölüm Kantiss in Peeta için kendini büyük riske atması ve yabani meyveleri (gecekilidi) aynı anda yeme eylemleri.
Kütüphanemde kesinlikle en özel yere sahip kitap serisi.