·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2020 13:51 Merhabaa. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki çoook güzel bir kitaptı. Hem içerdiği mesajlarla konusu çok iyiydi hem de dili çok akıcıydı. Bir gün içerisinde bitirebileceğiniz harika bir roman. Konusu; kitaba yani hayvanlara göre bakacak olursak Napolion ve Squelar'a üçkağıtçılıklarından dolayı sinir olduğum, hatta bunlara inanan başta Boxer olmak üzere tüm hayvanlara da gıcık kaptığım bir durum söz konusuydu. Asıl vermek istediği konu ise ; sonradan sahip olunan yetkinin nerelere gidebileceği, düzenin ne kadar değişebileceği ve bazılarının, hatta birçok kişinin de sorgulamadan herşeyi kabul edip yaşadıkları durumu anlatan enfes bir kitaptı. Bu yönden çok dolu ve söylenebilecek çok şey olmasına rağmen kısacık bir özetle yetindim çünkü kitabı okumanız lazım. En güzel o şekilde görebilirsiniz birçok şeyi.