·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ekim 2019 20:30 Kitabı okurken o kadar çok duygulandım ki sanki ana karakterin yerinde ben vardım. Sanki hayatım onun hayatıydı. Neye üzüldüyse ben de ona üzüldüm, neye sevindiyse ben de ona sevindim. Bu kitap merhameti ve insanlığı iliklerinize kadar hissettiriyor.