·274 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2020 22:00 Harry potter okurken çok eğlendiğim, dili oldukça sade ve akıcı merak duygusu uyandıran, içinde kalmak isteyeceğiniz bi dünya.Özellikle flimin serisini bir çok kez izlemiş biri olarak okurken flim sahnelerinin gözünüzde canlanması çok daha güzel.Her zaman ki gibi kitaplar filmlerden daha güzel ve anlamlı,özellikle flim serisini izleyip beğendiyseniz,elinizi çabuk tutup okuyun derim.Kitaptaki ayrıntılar sizi o dünyaya daha çok çekiyor.Çok geçmeden okuyun derim yoksa ileri yaşlarda çocuk kitabı diyip,bütün Harry potter hayranlarını çıldırtabilirsiniz.Evet Harry potter çocuk kitabı DEĞİLDİR.Keyifli okumalar.