7/10
·239 syf.··
2020 3. kitabı
Kafasında tanrılaştırdığı bir düşünceyi veya bir insanı aradan uzun zaman geçse bile bıraktığı gibi bulacağını zanneden bir kızın hikayesi... Harper Lee’nin bu kitabını “Bülbülü Öldürmek” kitabını okuduktan hemen sonra okudum. İlk kitaptan farklı olarak Jean Louise’in ağzından değil de yazarın ağzından yazılmış bir roman. Ara ara anlatılan eski anılar kitaba tat katmış ama buna rağmen ilk kitap gibi sürükleyici bulmadım. Ama böyle olmasa tuhaf olurdu. Kahramanımız Jean Louise 20 yaş büyümüş ve önceki kitaptan farklı olarak daha yetişkin problemleri var. Serinin devamı niteliğinde anlatım olarak “Bülbülü Öldürmek” kitabını aratmayan film gibi bir kitap, bir insanı kafamızda tanrılaştırıp, yıllar sonra da onu kaldığı gibi bulmayı umut etmenin nasıl bir hayal kırıklığına sonuçlanacağını ama bunun nasıl aşıldığını anlatan Harper Lee’nin son romanı. Bülbülü Öldürmek kitabını okuyan herkesin okumasını tavsiye ederim.
Tespih Ağacının GölgesindeHarper Lee · Sel Yayıncılık · 20206,6bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.