·206 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mart 2020 21:58 Stephen King'in yazarlığa adım attığı ilk eseri olan Göz, merakla okuduğum bir kitap oldu. Nasıl olur da bu kadar geç okurum? Bence herkesin kesinlikle okuması gereken bir roman. Karakterleri olaylar gelişirken tanıyor ve gerilimden geri kalmıyoruz. Benim için soluksuz biten bir kitap oldu. Bu romanda telekinetik bir kız ele alınmış. Herkesin onu dışlaması alay etmesi üzerine bir gün dayanamaz ve gücüyle beraber herkesi yok etmeye karar verir...
Keyifli okumalar.