Puan vermedi·211 syf.····Okunma: 22 Mart 2020 23:05 Orhan Pamuk'u yazar olarak ilk defa duyduğum kitaptı bu. Ama okumayı nedense en sona bıraktım. Sanırım bilmeden iyi de yapmışım.
Maalesef diğer kitaplarını okurken aldığım zevki alamadım, hissemedim kitabı. Türk edebiyatı için belli bir seviyenin üstünde diyebilirim ama Orhan Pamuk için değil.
Tarzı aynıydı, dönemin zihniyetini yansıtmıştı, karakterlerin her birinin hikayesi vardı ama anlatım dili hafif kalmıştı. Bana biraz masal havasında geldi. Galiba Orhan Pamuk'un post modern dünyasına alıştığım için böyle düşünüyor olabilirim.
Her ne olursa olsun Orhan Pamuk en sevdiğim yazar.