Eserin kurgusu hiç mi hiç önemli değil benim için,o boyutunu okuyan diğer kişilere bırakıyorum.Salah Birsel'in dile gösterdiği özeni ayakta alkışlıyorum.Eserin satırlarını yazarın dile kattığı az bilinen kelimeleri aramak için okudum.Eserin içine o kadar iyi yedirilmişler ki ilk defa duymama rağmen yadırgamadım.Birsel'in dil üstüne yetkinliğini çok duymuştum fakat tadına varmak o kelime ipiltisini zihnimde hissetmek için edebiyat tanrısı yolumuzu bugüne çizmiş.Böyle yazarların eserleri yaşadığı sürece Türk dili adına enseyi karartmaya lüzum yok.