·352 syf.····Okunma: 25 Şubat 2018 12:25 Ben kitaptan ziyade ayracını sevdim :D
Ayraçta bir kesenin içinde kahve vardı ve aşırı güzel kokuyordu.Kitabın kokusuna aşık oldum.Neyse kitaba gelelim.Kitap güzel ancak kötü bir yanı var.Edebi yönden kötü.Eğer bir öğrenci okuyacaksa yaz tatilinde okusun.Zaman geçirmek amacıyla okunabilecek bir kitap.Ayrıca kitap sarıyor bir süre sonra.Akıcı bir kitap.Ders alınabilecek hikayelerin birleşmesinden oluşuyor.Kişisel gelişim kitabı olarak değerlendirilebilinir.