·64 syf.····Okunma: 23 Mart 2020 16:01 Stefan Zweig'in bu kitabında bir kadının, sevdiği adama yazdığı mektup var. Adından da anlaşılacağı gibi. :) Mektupta aslında platonik bir aşık kadın var. Ve sürekli bir beklenti içinde karşı taraftan. Tabi ki sevmek güzel bir erdemdir. Ancak sevginin fazla olanı da yararlı değildir kanımca. Hikaye benim için tam olarak bunu anlatıyor. Aslında fedakarlık yaptığımızı sandığımız zamanlarda başka insanların hakkını da elinden aldığımızı düşünmemiz lazım. ( Kitabı okuyanlar ne demek istediğimi anlamıştır. ) Dilin yine akıcı olduğunu söyleyebilirim. Ancak benim okuduğum bu kitapta çok fazla kelime yazım hatası vardı. Gerçekten dikkatimi dağıttı diyebilirim. Duygusal yönü fazla olan bir öykü. Okurken acaba fedakarlık mı var bu aşkta (platonik) yoksa bencillik mi diye de çok düşündüm. Okuyanlar varsa üzerine konuşulabilir. :)