Puan vermedi·704 syf.··Beğendi
· Okuduğum uzun soluklu romanların en iyilerinden biriydi. Kitapta hissettirilmeye çalışan tüm duyguları okurken tam kalbimde hissettim, Raskolnikov ile birlikte. Çaresizlik, yalnızlık, utanmışlık... Beni böyle bir karmaşaya soktuğu için bir kez daha sevdim romanı. Elden bırakmadan okunması gereken ayrıntıları da cabası. Kitaba kendimi bazen o kadar kaptırıyordum ki okumayı bıraktıktan sonra düşündüğüm zamanlar oldu çoğu zaman. Okuyucuyu içine çekmeyi başaran bir eser. Rus edebiyatı havasını güzel estirmiş yazar, öyle ki yadırgamadım hiç yer betimlemeleri yapılırken. Kesinlikle tavsiye ederim.İyi okumalar.