Kitabı okuması çok rahat, bazen uzun bazen kısa görüşmeleri yansıtıyor bizlere. Fakat benim farkettiğim çok fazla yaş ve ölüm üzerine görüşmeler olduğu ve bana sanki yazar kendisi 80 yaşının üzerinde oluşundan dolayı, gelen hastalar üzerinden tamamen kendi hislerini aktarmış gibi geldi. Neredeyse görüşmelerin yüzde 90’ı yaşlandım, ölüme yakınım, yakında öleceğim gibi ve ince ince Yalom’a laf sokma şeklinde, sen yaşlısın ne hissediyorsun gibi? Fazla eleştirdim gibi ama okuması zevkli bir kitap.