Açıkçası güzel bir seriydi. Laini Taylor i çok severim sahsen iyi fantastik yazdığına inanirim. Ve yine beni şaşırtmadı bu seri gerçekten cok harika bir seri kah karakter bakımından kah olayi, kurgusu bakimindan. Karou ve Akiva bambaşka dünyanın farkı kararkerleriler ama aralarındaki kavuşamama, rekabet, ofke, kirginlik,ask cok iyi islenmis onlarin yanısıra yan karakterler de farklı bi dünyaydı fakat kitap ta sizin sikan yerler olabilir çünkü yan karakterlere de en az bas karakterler kadar anlatıldığı için ve hep en heycanli yerde kesikip başkasinin bölümünü verince ister istemez ben atlamak istemiştim lakin okunmasi gereken bir fantastik bende uzun sure yanasmamistim kitaba fakat gerçekten iyi oldugunu anladığınızda elinizden bırakamıyorsunuz. Bir tek sonunun daha iyi olmasını isterdim.