Alper Canıgüz ile başladığım kara mizah serüvenime Selçuk Aydemir ile devam ederken iki üç kelam etmem gerekiyor sanırım :) Uzun bir süre arka arkaya okuduğum bu tür kitaplara kısa bir ara vermiştim. Sonra elime Selçuk Aydemir geçti ve o ışıltılı dünyaya tekrar döndüm :) Bu kitabı bitirmem biraz zaman aldı ne yazık ki ama iyi ki okumuşum. Özellikle son bölümlerde verdiği hayat mesajları mükemmeldii. Zor şeyler yaşadığımız bu dönemde biraz olsun kafa dağıtmaya ihtiyacı olanlar: Müjdemi isteriiim aranan kan bulundu!