·200 syf.····Okunma: 24 Mart 2020 15:26 Yaaaa bayılıyorum bu yazarın kitaplarına. Daha önce arkadaşımın hediyesi olan Momo'yu okumuştum. O kadar çok sevmiştim ki. Şimdi bu kitabını kız kardeşimde gördüm, aldım. Yine aynı beğeni ile karşınızdayım. Ya öyle farklı işleyen bir yaratıcı zekası var ki hayran kalıyorsunuz. Çok değişik bir tarzı var. Masalsı anlatımı ile kapılıp gidiyor ve o karakterlerle yaşıyorsunuz her şeyi. Çıkmak istemiyorsunuz o hikayeden. Çok başka tat bırakıyor damağınızda. Bu tarz kitap sevenler için kesinlikle tavsiye ederim. Keyifli okumalar:)