Kitabı bitirdikten sonra aklıma Oğuz Atay'ın tutunamayanları geldi. Orada Selim karekterini anımsatan bir kahraman var, kendine aylak diyen bir kahraman. Sıradan bir hayata, tekdüzeliğe, toplumsal normlara karşı gelen ve adının bile olmadığı Yusuf Atılgan 'ın C. dediği bir kahraman. Hayatı sade ve yalın yaşamaya çalışan biri. Toplumsal değerlerden arınmış ve var olabilmek için bir tutanak bulmaya çalışıyor. Ve bir kadın arıyor şehirde, ruhu ruhuna denk olan bir kadını. Peki öyle bir kadın var mı? İnsanın yalnızlığını anlayacak ve aynı yalnızlığı paylaşacak biri var mı? Ya da bir insan bir insanı ne kadar anlayabilir? Birde kahramanımız C. geçmişinden kurtulamaz, çocukluk yaşantıları yada travmada olabilir onun için bunlar gelecekteki yaşamını etkiliyor. Bir yandan geçmişin acılarından kurtulmaya çalışırken bir yandan varoluş sancıları çekiyor.