·430 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Şubat 2016 09:25 Kitaptaki olayların,yaşanılan her acının ağırlığı altında ezildim diyebilirim.Ben Kabil'deydim, ben savaşın ortasındaydım, bomba,roket sesleriyle uyanan ben. Bendim zorla kendimden 30-40 yaş büyük biriyle evlenen. Bendim şiddet gören,itilen kakılan, hor görülen. Tek suçlu ben... Evet hala kitabın etkisi altındayım. Kitap üzerine yazılacak çok şey var ama benden bu kadar :)