en çok çocukken insandık. Kaybettiğimiz birçok şey çocukluğumuz da kaldı, günler haftalar yıllar alıp götürdü fazlasıyla unuttuk. Bu eseri okuduğunuz da unuttuğunuz yada aklınızın bi kenarında hapisolmuş bir çok anı geri gelecektir, heyecanla. Belki de torunlarımız için efsane niteliğinde, eninim ki onlar böyle bir çocukluk yaşayamayacak. Bu hikayenin belki de son neferleri bizlerdik!!!