·274 syf.····Okunma: 25 Mart 2020 23:56 Harikaydı, su gibi aktı.. Uzun zamandır okumak istiyordum (yaklaşık 20 senedir) bugüne kısmetmiş. Eğer sırada okunacak 27 tane kitabım olmasaydı bütün seriyi sipariş ederdim. Karantina günlerini geçirmek için çok iyi olurdu:)
7'den 70'e herkesin okuyabileceği türde, muazzam bir hayal kurma yeteneği ve bilgi birikimi ile yazılmış.
Kitap filmden çok daha iyiydi, hatta okurken şunu düşündüm keşke filmi değil de daha detaylı olarak dizisi çekilseymiş.
Spoiler olabilir.. birde şunu söylemek istiyorum, kitapta sanki hermione ile harry çift olmaya ron'dan daha yakınlar, serinin sonunu hatırladıkça bu durum beni üzüyor. Sıkı hayranların bu durum için söyleyecek bir şeyleri vardır mutlaka:)