·214 syf.····Okunma: 26 Mart 2020 00:06 Yaşar Kemal'in gazetecelik yaptığı 50'li yıllarda Anadoluyu gezerek yazdığı yazıların kitaplaştırılmış hali. Seri 3 kitaptan oluşuyor. O dönemin Türkiye'sini merak edenler mutlaka okusun. Bolca açlık, sefalet, barınma ihtiyacı, ölüm, hastalık, felaket.. olduğu bir dönem. Okurken çok fazla boğazım düğümlendi. Bugünlerimize şükretmeliyiz.