·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mart 2020 01:37 1920’lerin Paris’inde geçen güzel hikayeler bütününe sahip çok güzel, akıcı ve bazı şaşırtıcı kısımları da içeren gayet iyi bir kitaptı. İçinde yazara ve o dönemki çevresine ait fotoğraflar da mevcuttu ve bu da çok hoş bir etki yarattı.