·552 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mart 2020 15:25 Beğenimi alan sağlam ve nadir kitaplardan. Her şeyden önce benim için kesinlikle 10/10 luk bir kitaptı. Sonu öyle bir bitti ki ikinci kitabın elimde olmasına rağmen bir süre kendime gelmem ve birinci kitabı sindirmem gerekiyor. Konusuna gelirsek, Hare liseye giderken korkunç bir ana şahit olur ve bunun üzerine duygusal boşluğa düşer. Odasında ağladığı bir vakitte Ruhlar Şehrinden Alya adında bir kız odasında beliriverir. Ondan 3 günlüğüne görünümünü ister. Ve hayır, ondan onun bedenini değil sadece görünebilme yeteneğini ister, çünkü o bir ruhtur. Her şey bu olaylarla başlar. Spoiler vermeden elimden geldiğince anlattığımı umuyorum. Son bir şey söylemek istiyorum ki bir kitap sonu beni ancak bu kadar ağlatabilirdi. Benim gibi ruhsuz ve gamsız birini dahi ağlatan bir kitabın herkesi ağlatabileceğini düşünüyorum. Kitap sonlarına yakın Ateş'in kurduğu bir cümlede kalbime bir ton ağırlık çöktü ve ben ilk kez böyle bir şey yaşadım. Aslında o tek bir sözle ne yapmak istediğini anladım ama asla tahmin edemeyeceğim bir şeyi de beraberinde getireceğini tahmin dahi edemezdim. Her neyse fazla uzattım. Umarım okursunuz ve bir kez daha söylüyorum; Epsilon Yayınları bir harika, aşk kitabı okunacaksa kesinlikle Epsilon'dan okunmalı.