·77 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2016 04:22 Bir solukta okudum kitabı. Okurken yerimde duramadım diyebilirim. Satranç oynamayı seven ve güzel oynayan bir arkadaşım var. Kitabı sabah 4.30'a doğru bitirdim ve o uyuyordu. Neredeyse odasına gidip uyandıracaktım "al oku hemen" diye. Kitabın içeriği mükemmel. Anlatıma diyecek laf yok, aklımdan düşünürmüş gibi okudum.