sayfa sayısı az olduğu halde hazmederek okumak biraz zaman almıştı, felsefenin olayı bu zaten, gayet normal yani. karakterimi, düşüncelerimi geliştirmeme epey fayda sağladı.
kitapta aslında Marcus Aureilus kendisine öğüt veriyor. oldukça büyük bir fırsat bence bu kitabı okumak. felsefeye ilgisi olanlar da olmayanlar da okumalı. çünkü insanın özünü, hayatın özünü sorgulatan bir kitap.