·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2019 18:06 Üniversite hocamın önerdiği ve severek okuduğum bir kitaptır.Eğitimci olacak bireylerin okuması gereken önceliğine koyması gereken bir kitaptır ayrıca.Her insanın kendinde bir şeyler bulabileceği ve kendinizi asla yalnız hissetmeyeceğiniz bir eser.Doğan Cüceloğlu ile bu kitapla tanıştım iyi ki de tanışmışım.