8/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
İlber Ortaylı'nın kitaplarını hep çok sevmişimdir.Söyleşi biçiminde ve bir o kadar da bilgilendirici bir kitap.Şuan okuduğum 'Bir Ömür Nasıl Yaşanır?' gibi gelebilir.Fakat şöyle bir karşılaştırma yaparsak bu kitap daha tarihle iç içe.Şuan okuduğum ise hayat tecrübelerini aktardığı,yol gösteren bir kitap.
Tarihin İzindeİlber Ortaylı · Profil Yayıncılık · 2014980 okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.