Bozkır uçsuz bucaksız, insan ise küçücüktür.. Bozkırdaki hayat şartlarının, soğuğun ayrı sıcağın ayrı zorluklarını yaşamadan kim nerden bilebilir. İnsan ancak bu zorluklara yanında ona destek oldugunu bildiği, derdini kendi derdi gibi paylaşan insanların varlığı ile katlanabilirdi.