Hasat zamanı!!!
10/10
·800 syf.··
Beğendi
·
2020 27. kitabı
·
32 günde okudu
·
Okunma: 27 Mart 2020 04:14
Sanırım serinin en “can alıcı” kitabı. Bu bölümde Roland’ın çocukluğuna gidiyorsunuz aman ne çocukluk! Okurken Hambry’i adeta yakmak istedim. Stephen King yine harikalar yaratmış diyeceğiniz, ön sözünden son sözüne kadar okuyup saçlarınız diken diken bitireceğiniz bir kitap. Seri bitse bile alttan alttan içimde yaşatacağım bir gerçek benim için Roland. Bu zamana kadar okumamış olmama üzülsem mi sevinsem mi bilemediğim bir başyapıt. Keşke çeviri de bu kadar başarılı olabilseydi.
Edebiyat
Büyücü ve Cam KüreStephen King · Altın Kitaplar · 20181,182 okunma
·
97 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.