Bu kitap için yorumum:”Az gittim uz gittim, dere tepe düz gittim. Bir de dönüp baktım ki bir arpa boyu yol gidememişim.”
Kesinlikle kötü demiyorum. Hatta okuyup çok fayda sağlayacak arkadaşlar da olacaktır. İç huzuru, iç barışı sağlayıp bunu tüm ilişkilerine yansıtma üzerine güzel yönlendirmeler de sunuyordu. Ama benim özelimde, bana kattığı pek yeni bir şey olmadı maalesef.