7/10
·292 syf.··
2020 12. kitabı
Bu kitap için yorumum:”Az gittim uz gittim, dere tepe düz gittim. Bir de dönüp baktım ki bir arpa boyu yol gidememişim.” Kesinlikle kötü demiyorum. Hatta okuyup çok fayda sağlayacak arkadaşlar da olacaktır. İç huzuru, iç barışı sağlayıp bunu tüm ilişkilerine yansıtma üzerine güzel yönlendirmeler de sunuyordu. Ama benim özelimde, bana kattığı pek yeni bir şey olmadı maalesef.
Barışın AnatomisiAydın Arıtan · Arıtan Yayınevi · 2015102 okunma
·
177 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.