Puan vermedi·469 syf.····Okunma: 28 Mart 2020 10:31 Dizisinin reklamını görüp ilgimi çekti ancak tv ile hiç aram olmadığı için izleyemedim. Tesadüfen bir kitaptan esinlendiğini öğrenip hemen aldım tabiki. Oldukça sürükleyici ve keyifli vakit geçirten bir kitap. (Göbeklitepe’yi dan brown yada dos santostan okumak çok daha verimli olacaktır umarım yazarlar birgün) Sonundan anladığım kadarıyla devamı gelecek. Keyifli okumalar