·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mart 2020 13:12 Çook uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı, sürekli beni kendisine çekip bir türlü okuyamıyordum. Geçen sene başlayıp yarı da bırakmıştım, kesinlikle beğenmediğim için değil ama devam edememiştim. Bu sene tekrar başladım ve 5günde tüm kitabı okuyup son 5sayfası kaç ay sonraya bıraktım. Çok beğendim altını çize çize okudum. Ama bitirmek istemedim. Bazen genel olarak bir şeyleri bitirmekle ilgili sıkıntılar yaşıyorum, bu kitapla da yaşadım. Herkese tavsiye ediyorum.