·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mart 2020 21:58 Yazarın üslubu betimlemeleri o kadar canlıydı ki adete kitap okumadım da sanki her kelimeyi seyrettim o kadar doğal ve eşsiz bir şekilde canlandı ki zihnimde şimdiye dek okumamış olmanın üzüntüsünü yaşadım...