9/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2020 24. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 28 Mart 2020 21:27
Merhabaa. 3381 km kitabından sonra açıkçası bu kitaba biraz tereddütlü başlamıştım. Ama çok daha güzeldi. Daha yoğun bir duygu seli yaşadım. İzmir ile Ege arasında yaşananlara bir ara ağlayacak kadar duygulandım hatta. O kadar diyebilirim. Herkesin bildiği gibi devam kitabıydı. Yaşananlar daha heyecanlı ve daha gerçekçi geldi. Arada bahsedilmesi gereken, eksik kalan konular vardı bence. Merak uyandıran ama o ayrıntıya girilmeyen. Az da olsa bahsedilse sanki çok daha güzel olabilirmiş. Bu kitapta İzmir daha baskın ve daha kararlıydı, bunu sevdim. Ege karakteri favorimdi ama sonlarda yaptığı bir yanlış bu olmamalıydı dedirtti. Sonu da tahmin edilebilir bitti ama güzeldi. Genel olarak çok sevdim ben ve duyguyu yazar çok iyi işlemiş. Tüm düşüncelerimi değiştirdi diyebilirim. Çünkü ilkini okuyamazken ikinci kitabı iki günde bitirdim. Bunun için bile bu set okunur. İnsan, burdaki duyguları gerçekten arıyor. Bulabilenin ışıkları tüm karanlığını aydınlatıyor. Tıpkı Ege'nin incisi İzmir'e olduğu gibi...
Sıfır KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201914,5bin okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.