·330 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mart 2020 23:01 Bu nasıl bir kitap. Okumadım resmen yaşadım her şeyi. Tansiyonun düştü, midem bulandı, sarsıldım,ağlamamak için kendimi zor tuttugum anlar da oldu ama bittiğinde şok oldum. Bir cinayetle başlayan kitap çok farklı hikayelerle yoluna devam edip sizi allak bullak ederek katili buluyor. Genelde katilleri bulma konusunda iddialıyımdır ama bu kitapta ne mümkün. Bir solukta okuyacagınız ve asla pişman olmayacağınız bir eser.