·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Mart 2020 01:28 'Tekeşlilik' ve 'sadakatsizlik' üzerine olan kitapta, yazar kendi gözlemlerinden ulaştığı tespitlere yer vermiş. Ne çok sıkıcı, ne de çok eğlenceli, 'aforizmalar' tadında bir kitap. Okuduğunuza pişman edecek bir kitap olduğunu düşünmüyorum.