Kitabı okurken bizim dönemimize göre pek bir şey olmadığı, sıkıcı bir kitap olduğu düşünülebilsede bence öyle değil. Yazıldığı dönemin toplum yapısı düşünüldüğünde, biraz araştırıldığında gerçekten etkiliyeci bir olay örgüsü olduğu apaçık ortaya çıkıyor.