Irvin yalom benim çok beğendiğim bir yazar.. her kitabı ayrı ayrı sarıp sarmalıyor insanı. Özellikle “kişinin özgüveninin ve kendine ait yargılarının merkezinde bir başkasının zihninden öte kendisi yer almalıdır.” Bu cümle beni derinden etkiledi. Bir de “düşünceler”kitabını okumayı düşünüyorum.