Bu tarzda okuduğum ilk kitaptı ve çok beğendim. Dili akıcı ve kısa bir kitap olduğu için bir gün içerisinde bitti. Özellikle ilk kısımlar beni gerdi, olayları okuyormuş gibi değil de izliyormuş gibi hissettim.
-Spoiler-
Olay yaklaşık yüz yıl önce, dışlanan ve yaşıtı çocuklar yüzünden ölen bir genç kızın hayaletinin intikam istemesi ile başlıyor. Bu kız birilerini ele geçiriyor ve ölmesine neden olan insanların çocuklarını öldürmeye çalışıyor.