Puan vermedi·267 syf.··
Beğendi
·
2020 53. kitabı
Merhaba arkadaşlar yine güzel mi güzel bir kitap yorumu ile sizlerleyim Geçenler de okuduğum #intikam adlı kitabın devamı olan ama bu sefer anlatım Koruyucunun ağzından oluyor. İtiraf etmem gerekirse, Koruyucu' nun ağzından dinlemek bazı olayları daha zevkliydi ya buna ba-yıl-dım Kitabın dili sade, sürükleyici, gizemli ve konusu dehşet güzel olan bir kitaptı. dreamabysss a çok teşekkür ediyorum
KoruyucuGülden Saka Yavuz · Diga Kitap · 20198 okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.