·260 syf.····Okunma: 30 Mart 2020 11:53 Gerçekten TDK ödülünü hak eden bir eser. İçsel çatışmalar çok güzel verilmiş . Hem bir Bodrum esintisi veriyor okuyucuya hemde karakterlerin derin yalnızlığı okurken hüzünlendiriyor. Kitabı okumaya başladığım ilk günler gözümü kapattığım her an Bodrum'da olduğumu görüyordum malum karantina günlerinde bu tatil esintisi bir hayli iyi geldi gözümü açtığımda bir apartman dairesinde bulsam da kendimi bence bu yazarın büyük bir başarısıydı,q beni o kadar etkilemiş ki...