·96 syf.····Okunma: 30 Mart 2020 19:23 Bu kitap için en belirgin kelime "Farklı " olduğu. İnanılmaz bir şekilde okuyucu içine çeken garip, melankolik ve bir yandan da tedirgin edici bir yani var.
Baş karakterin tüm o tuhaf davranışlarını okurken, ne olacak diye beklerken buluyorsunuz kendinizi.
Baş karaterimiz Lise bütün kitap boyunca onu tabiri ile "Tipine uygun " birini arıyor ve bulduğunda...
Sonunu nasıl anlatmalıyım bilemedim. Garip ve ürpertici cidden.
İnsan kendi sonunu kendi yazıyor galiba ?
Kitap daha baştan Lise'nin o elbiseye verdiği tepki ile bence farklı olduğunu gösteriyordu. Ne yalan söyleyeyim kitap bitti ama ben hala Lise'yi çözemedim. Nasıl bir düşünce ile tüm bunları yaptı anlamak zor.
Ya da galiba tek istediğini sonunun nasıl olacağını kendisinin belirlemek istemesi miydi? Bilemiyorum.
Bu garip kitap kesinlikle sıradışı ondan eminim.