Uzun zamandır okumalarımda polisiye kitaplara yer vermemiş olduğumu fark ettim ve kitabı çok büyük bir heyecanla okumaya başladım. Akıcı üslubu, yalın Türkçesiyle her kesimin çok rahat okuyabileceği bir kitap. Kitabın konusundan kısaca bahsedersek, çağımızın büyük bir sorunu haline gelen mülteci sorunu ve toplumda gittikçe artan pedofili vakalarını konu alıyor. Profesyonelce işlenmiş cinayetler, katilin olay yerinde bıraktığı gizemli oyuncaklar, ipucu dahi bulunamayan ölümler ve tüm bunların merkezinde, cinayetleri çözmeye çalışan bir Başkomiser Nevzat.
İyinin de kötünün de gözünden bize dünyanın acımasız tarafını gösteren bu kitabı herkese tavsiye ederim. Özellikle polisiye roman sevenler için vazgeçilmez bir kitap. Keyifli okumalar.