Sonuçta insan kendisini kayırmaz mı?.. Kesinlikle her yeni haftanın olayını heyecanla beklediğim bir film gibiydi. Her gün başı aynı olması bazen canımı sıksa da olayların içine girdikçe çıkmak istemiyordum. Bir kez daha ve bir kez daha okusam yine heyecanlanacağım sahnelerin olduğu bir kitaptı. Ve finali öyle sürpriz oldu ki bir süre gerçek hayatta etkisinden çıkamayacağımı biliyorum. Şiddetle tavsiye ettiğim bir kitap...